Lite försenade bilder

Här kommer bilderna jag lovade lägga upp igår..


 - Jag älskar att vara med farmor!


- Men varför går du då?


Jag ville bara visa hur stort det blev nu när allt är inhägnat,
innan stod det ett staket mellan rastgården och garaget..

Lilla Mozart är i farten


Det ser hela tiden ut som att det går i en stilla lunk men här ser man verkligen att det går undan ibland


De gillade klöven


De lekte dragkamp med Anna om klöven


Och de ville helst bara springa iväg med den


Och tugga på den


Sen var det något annat som drog till sig uppmärksamheten


Tyckte att det här kortet var så gulligt


Jag älskar deras veck i pannan


Det är så gulligt (:


Tugga klöv är najs











Det här kortet blev så jävla bra!


Såå söt!


Jag kommer verkligen sakna dem när de flyttar..


Här lyckades Anna få in en riktig fullträff, den här bilden är såå fin!


Flying dog..





Deras tassar är så stora :P


Lilla Elin har börjat lägga på sig lite igen, det är najs


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag gillar den första bilden jättemycket.

Den lille Mozart förresten, var det han som Stig skulle haft?

Här har vi testat på lite agility. "Vaktmästar'n" är fenomenal på att ta sig över och igenom. "Snapsarna" kryper under och runt. Men jag ska inte ge mig. Vi ska åka upp till den riktiga banan någon dag och testa. Jag tror att det kan vara bra för "Lillsnapsen" att få tänka till lite medan han rusar omkring. Bra övning för koncentrationen. I morgon följer han med mig på boxerutställning i Örebro.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0