Promenad i vårsolen

Idag var jag till Jesper och Anna en stund, lekte lite med valpisarna men de var mest bara trötta :P
Min bror skjutsade mig dit så när jag skulle hem var jag tvungen att gå.. Jobbigt nu när man har flyttat, helt plötsligt tar det en hel evighet att gå hem.. Men det var verkligen vackert ute idag så det var najs :D
Tog inga kort på valpisarna idag, ni får väl titta på de andra bilderna igen :P Men nu får ni andra bilder i alla fall..


På ena sidan..


Och på andra sidan :P


På vägen hem


Gick en omväg för att slippa alla bilar och lastbilar


Vide


Och där på andra sidan ån har ni Kolsva


Där skulle man verkligen kunna leka med hunden!


Den här bäcken kommer ifrån ett gärde! :s Mycket vatten!

Kommentarer
Postat av: Lena

Härliga vårbilder!



Det verkar gå fort med snösmältningen hos er. Här finns det allt en hel del kvar, men det smälter det också. Grusplanen framför huset har kommit fram, så det blir många fina tassavtryck i hallen...och i hela huset.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0