Efter festival kommer..?

Förkylningen så klart.. Ont som satan i halsen och huvudet och snorig så in åt helvete.. Men jobba måste jag, annars blir min boss skitarg.. Dessutom har jag äntligen åtta timmar nu (i två veckor) så man kan ju inte vara hemma då.. Men när jag kommer hem är jag så förbannat trött att jag bara däckar.. Bajstråkigt och det känns som att jag bara jobbar och jobbar..

Jag vill verkligen hälsa på valparna men jag vill inte smitta ner Jepser och Anna, speciellt inte nu när Anna nyss var sjuk också.. Det skulle inte kännas så kul..



Elins pluttisar..

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Verkar som att ALLA är sjuka. Jag har precis blivit feberfri efter mer än 14 dagar (!) med en temp som mesta dels legat över 39. Har hostat så jag spräckt ett revben och dricker hostmedicin med morfin i (enda fördelen med det här eländet eftersom man svävar som på små moln).

Hoppas att du får vila ordentligt i helgen så att du snart kryar på dig.



Massor med snoriga och hostiga kramar från hela gänget.

2009-07-04 @ 11:18:04
URL: http://www.kennelneis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0