Festival!

Nästa helg blir det festival med Lars Winnerbäck x3!
Peace and love närmare bestämt, i käraste borlänge tillsammans med Pärin en dag och min älskade pojk de andra dagarna. Eftersom att det är i borlänge jag kommer att hålla till har jag dessutom chansen att leka lite med en massa galma vänner jag inte har träffat på allt för länge. Jag kommer dessutom att bo hos Pärin eftersom att campingbiljetterna var slut, så jag får sova i en varm säng och duscha hur mycket jag vill :D
Det är annars mina största problem med festivaler, jag är för frusen av mig för att sova i tält en hel helg. Och duscharna på på festivaler brukar inte vara roliga..

Nu i veckan blir det självklart jobb som vanligt, men mor är i Oslo och Stefan åker till peace and love redan imorgon för att festivala loss ordentligt.. Så veckan blir ensam hemma, men den mesta tiden kommer självklart att spenderas i valplådan hemma hos Jesper och Anna tillsammans med ett helt gäng av gammel dansk hönsehund. Om det blir fint väder vill jag ut i skogen tillsammans med Uffe och Elin en stund varje dag och den här gången ska jag komma ihåg kameran :P
Självklart blir det också en hel del valpbilder och filmklipp.

Det kommer att bli en bra vecka (:

Kommentarer
Postat av: Lena

Åhååå, Winnerbäck :)

Lyckost dig. Ha så kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0