Kort men lång dag..

Jag jobbade väl kanske inte så jättelänge egentligen (slutade ca 1.5 timmar tidigare) men det känns som attd en här dagen har varat i en evighet.
Det var skitroligt, trevliga människor och faktiskt roliga arbetsuppgifter. Men det var så mycket att ta in! Så himla många intryck och saker att komma ihåg.
Dessutom så fick jag inga skor som de hade sagt att jag skulle få, så jag gick i tygskor som klämmer på tårna hela dagen idag.. Hade också trott att jag skulle orka åka hem till Jesper och Anna men just nu orkar jag inte ens stå upp.

Eftersom att det är fotoförbud där jag jobbar så kan jag tyvärr inte ta några kort alls, men det liknar ett sjukhus ganska mycket (extremt många korridorer och sterila toaletter..).
 Jag tror att jag tar och åker hem till Jesper och Anna lite senare i alla fall, jag saknar de små sötnosarna så himla mycket och det känns väldigt hårt att de ska flytta så snart.

Imorgon blir det i alla fall att gå upp vid fem igen (undrar om jag orkar?) och dra till jobbet.
Det känns så bra att ha ett jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0