Nikki är dräktig!

Jag fick precis ett sms från Anna-Lena och Jesper, i det stod det att Nikki är dräktig!
Det betyder att jag snart kommer att följa en ny kull valpar :D
Tills dess ska jag självklart följa Nikkis dräktighet och det ska bli roligt att se skillnaden, Nikki har ju haft kullar förut så det kommer nog att vara lite annorlunda.

Fan va glad jag blev!


Mamman till valparna heter alltså Nei´s Nikita af Nörhede och ägs av Jesper och Anna-Lena Nei.
Jag har inte mycket information att ge om hanen förutom att han bor i Danmark, jag ska ta reda på lite om hanhunden antingen idag eller imorgon och lägga ut det här.. Jag har bara jobbat 4 timmar idag och imorgon är jag ledig :D Så nu har jag tid att hälsa på lite :D

Kommentarer
Postat av: Hannes and Susanne

Hello Carin !

Wonderful news - I just got a mail from Mrs Nei including pictures .... What a nice surprise, everything went right ! I`ll mail her back soon and will call her today or tomorrow to talk about details ! And of course we are interested in deatails about the "father" ;))

Have a nice day

Hannes and Susanne

2009-05-13 @ 12:40:26
Postat av: Lena

Äntligen så ska man bli brorsa igen då, säger Einar.

Vi håller tummarna för en lagom stor kull fina valpisar till Nikki. Vi vet ju att de blir mycket väl omhändertagna av den supermamman.

Och vi ser fram emot att få följa även den här kullen på bloggen ;)

Postat av: Jytte Ruwald

HURRAAAAAA :OD

Neej, hvor dejligt......

Glæder mig til at følge Nikkis hvalpe her på din super blogg.

Knus fra Jytte -og Nova ;O)

2009-05-14 @ 19:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0