Trötta dagar

Jag är ju inte riktigt van att gå upp tidigt :P
Under det senaste året har jag haft för vana att gå upp mellan 11 och 14 och varit uppe hela nätterna..
Nu är jag färdig att däcka vid tio och går upp fem på morgonen..
Att dessutom vara igång och på väg hela dagarna är något jag inte heller är van vid, visst har jag varit ute en del med hundarna och så men då kan man sätta sig och ta det lugnt lite när man har lust. Nu står och går jag hela dagarna och det blir en del stress också.
Jag är helt enkelt förbannat slut! Både psykiskt och fysiskt.
Men imorgon är sista dagen innan helg och det ska bli så skönt att få sova ut! Och att ta det lugnt lite och gå på bio, att slippa vara stressad och tänka på något annat.

Imorgon blir första dagen som jag ska ta hand om allt själv och det är mycket kvar att göra. Det skulle ha varit bättre att få börja vara ensam en måndag när det är en helt ny vecka och man vet att allt är kvar och kan lägga upp det själv..

På lördag hoppas jag i alla fall att jag kan hälsa på Jesper och Anna en stund och leka lite med vovvisarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0