heldag

idag blir det en riktig heldag hos Jesper och Anna, de är i gbg och Sanna är i sthlm så jag och Max leker med GDH tjejerna. Uffe och tibbarna är med i bilen. just nu är jag mätt och jävligt glad för utkörning. Mor har bilen idag så man blir lite fast.. ska snart ut på gården och leka med hundarna. Elin löper ju så det är smartare att stanna hemma. blir heller inte lika roligt att bara ta med Wilda och Nikki och lämna Elin hemma..

Max saknar Uffe, det är hans absoluta favourit och helst av allt skulle nog Uffe följa med hem enligt honom.. Nikki har fått ta över och agera Uffe idag, men det är ju lite skillnad på dem så Max tog lite vatten över huvudet och klarade inte av att ta ner henne till jorden igen :P han är för rädd för att göra illa henne så han blir för mesig för att hon ska bry sig. man ser nog ganska elak ut när man tar tag i henne ibland men hon jobbar upp sig i en sån frensi att inget tränger igenom. visade honom hur man gör men jag tror nog att det tar ett tag till innan han vågar (eller är tillräckligt trött på Nikki) för att få ner henne på jorden igen när hon blir så intensiv..

nu ska jag släppa in hundarna och mysa en stund innan det blir bus igen :D

puss och kram på er sötisar!

Kommentarer
Postat av: Lena Halvars

Hmmmm,jag känner någon som är VÄLDIGT lik denna Nikki ;) Sååå intensiv så man bli helt matt!

Det är världens goaste och snällaste lilla Einar :)

Och i dag har vi varit ute med den lugna och genomgoda Skipper på utställning igen. En liten representations-utställning, som jag skulle vilja kalla det. För att visa upp vår fantastiska hundras, och förstås VÅR fantastiska "lyckostjärna" Skipper.

2010-01-23 @ 22:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0