Student och sponsor..

Idag tog min syster studenten, så jag har varit igång hela dagen..
Det började imorse då jag skulle göra iordning prinsessbakelserna och även baka lite annat gott..
Sen skulle det städas och köpas blommor..



Vi åkte in till hennes skola och tittade när hon stod och började gråta innan hon sprang ut. Hon fick syn på vår käre storebror som bor i Amsterdam.. Sen blev det total lycka när hon sprang ut och skrek sig hes på balkongen.
Vi lyckades hitta varandra mitt i vimmlet och det blev mer tårar. Vi gick och mötte upp moster som varit lite sen till köping (svårt att planera med två små barn).
Sen gick vi till stan och tittade när hon åkte iväg på flaket.
Åkte hem och började med maten och sen drog det igång på riktigt!
Massor med folk vällde in och det var helt packat när vi skulle ta mat (:
Nadja öppnade presenterna och läste korten på blommorna och sen blev det efterrätt!
Mina prinsessbakelser, en tårta med nötter och mörk choklad, kakor och bullar..
När alla var redo att spricka var satt vi bara stilla och var sociala.
Folk började droppa av när de väl orkade ställa sig upp igen och efter det satte jag mig äntligen vid datorn och slappnade av lite..




När jag väl satt mig vid datorn kollade jag in på min mail och hittade ett mail från en (förhoppningsvis) sponsor!
De vill i så fall sponsra med en fin matskål eller burfläktar och ge alla som går in på hemsidan (GDH-Klubben) och mina läsare 10% rabatt och jag tycker att deras kyltäcke är en riktigt bra grej! Jag tror att många hundar hade tyckt om att ha det förra helgen på utställningen..

Rabattkoden för att få 10% rabatt är Doggy på;
http://www.ekipage.nu/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0