utställning på kmv

idag var det utställning på kmv i köping, Lena var där med Skipper..
Jesper, Anna och jag var där och kollade lite, måste ju passa på när man får finbesök i lilla köping :P
typiskt bara att Ritva skulle vara där och dessutom ha med sig hundar.. det knyter sig i min mage varje gång jag tänker på att hon har lyckats skaffa hundar igen! det är ju helt otroligt.. funderar på att ringa snuten och snacka lite med dem om det.. kan ni tänka er vad de där stackars hundarna får utstå varje dag liksom? kanske inte är det smartaste att skriva det här dock :P haha.. hon har ju tydligen läst min blogg förut.. får väl ta och göra det imorrn innan hon hinner läsa det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0