Fisketur, skogspromenad och bilmässa (:

Fredag:

Jag och tre kompisar åkte iväg och sjösatte båten för första gången iår. Ut på en fisketur i solen stod på schemat. Väl där ute och med båten i sjön så ville inte motorn starta :P Tony (vars motor det är) misslyckades fullkomligt med att få igång den men Jol fick igång den efter en stund i alla fall så att vi kunde komma iväg. Vi åkte längs med sjökanten och myste i solen, jag och Michelle fotade medan pojkarna fiskade.
Tony fick första fisken, en söt liten gädda som fick simma vidare igen. Vi stannade vid en stenhäll och brassade käk och solade (:
Efter någon timme åkte vi ut på sjön igen och Jol fick också en liten pluttgädda på kroken.





















När vi fiskat färdigt åkte vi för att titta till "gruvan" och kolla vattennivån..




Sista snön fick stryk :p











Lördag:

Idag blev det roadtripp till Elmia där det var bilmässa :D
Samma gäng drog iväg igen, alldeles för tidigt för min smak måste jag säga!
Klockan ringde 06:30, gick ner och väckte vovvisarna och gav dem mat. Fixa till sig, packa och börja hämta folk..
frukost intogs på mcdonalds och sen bar det av, vi var vid brahehus och tittade lite men jag hade tyvärr ingen kamera med då.. Bilder kanske kommer senare.
Resan mot Elmia fortsatte och väl där var det köer till allt! När vi väl kom in till bilarna var man riktigt taggad efter all väntan.














POLKAGRISAR!!












Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Vilka härliga bilder från fisketuren! Bilden på Joel och hans tjeje var riktigt fin.

2011-04-24 @ 10:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0