Påskägg till hundarna kanske?

Sitter framför datorn och ska betala räkningar och annat mindre skoj, så hamnade här istället.. Allt för att undvika det tråkiga va? (;
Hundarna är helt uppe i varv så det är lite svårt att fokusera ordentligt också, man avbryts då och då av att de skäller till eller gör något annat de inte får :P Skulle tro att det är vårkänslor som svallar för fullt i deras ådror (:

Nu har jag snart bott hos Jesper och Anna en vecka så nu börjar rutinerna infinna sig lite mer.. I söndags när jag skulle till jobbet märktes det verkligen att man är en riktig vanemänniska, jag glömde nämligen mina arbetsskor hemma :P Kom på det halvvägs till jobbet och blev tvungen att vända hemåt igen :P

Imorse när jag låg och var lite halvvaken hörde jag Anna på nedervåningen, hon höll på och skulle ge hundarna mat.. Sen hör jag något helkonstigt, det låter som att hon häller ut en hel säck hundmat på golvet :s sen skriker hon på Nick som väl gjorde något för att sno mat (han är värre än de andra tillsammans :P ).. Men jag kunde bara inte fatta vad det där ljudet var för något när jag låg där på övervåningen, sen somnade jag ju självklart om (love to snooze)..
Frågade iaf Anna nu och hon fyllde tydligen på fodertunnnan men missade lite så en del hamnade på golvet..

Oj vad jag svamlar!

Det jag egentligen skulle in hit och rapportera var att jag mätte Elin igår på dagen - hon var 81 cm då..
Mastodontkull? Eller några få feta valpar? DET är frågan (;

Och rubriken ska jag ordna till när jag åker till jobbet idag, hundgodis i mängder ska införskaffas och om jag hittar några billiga påskägg som de kan få tugga sönder ska sådana också med på inköpslistan..

Orutinerat inlägg, jag vet.. Men ni måste ju inte läsa (; Ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0