Nytt golv

När valparna blir så gamla att de ska ha valphage kommer de att ha nytt golv, min mammas sambo har en massa bitar av golvmattor stående så jag frågade om vi fick ta en av dem.. Valphagens är 2x2 meter och vi hittade en bit som var precis det, jag mätte den och den är i alla fall 205 cm bred, längden har jag inte mätt eftersom att den är upprullad och tejpad men det stod på den att den är 2x2m. Så när valparna ska ha valphage får de nytt golv :P
Golvet där valphagen ska stå tar stryk när det springer en hel hög med valpar där så då är det ett bra sätt att skydda golvet, vi funderade först på att ta någon typ av plast eller en stor gummimatta men det här blir ju perfekt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0