Synliga fosterrörelser!

Jag var hos Jesper och Anna nästan hela dagen idag, vi bar ner valplådan!
Tvättade av den och inredde den med en massa tidningspapper, handdukar och en fäll.
Grejerna vi behöver tar vi senare men vi kokade i alla fall en sax och lade den beredd i en påse. Men resten av sakerna vi behöver vid valpningen tar vi fram senare eftersom att hundarna hela tiden springer där, det skulle inte vara så roligt om de tuggade hål på tuben med glidslem eller nåt sånt roligt..


Ren och fin valplåda


Valplådan inredd, och på höger sida ligger rena fällar och handdukar i säckar inför valpningen.


Man tror nästan att hon ska spricka snart!


Kulmage


Hon verkade inte direkt hata att ligga i valplådan och det är ju bra!
Jag satt och klappade på henne i säkert 20 minuter när hon låg i valplådan.


Ska försöka lägga upp en liten video där man ser fosterrörelser, bildkvaliteten är väl kanske inte den bästa (det var lite mörkt) men man ser ändå att det rör på sig där inne :D

På torsdag är det en vecka kvar och då kommer det även nya bilder och ett nytt mått och det kan bli spännande för det är riktigt stor skillnad..
Kommer en hel hög med bilder på Triztan då också, han kommer ju över och hälsar på!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Tack snälla Carin för all hjälp!!

2009-02-17 @ 21:57:28
Postat av: Carin

Varsågod, men du behöver inte tacka, jag gör det för att jag själv tycker att det är roligt (:

2009-02-18 @ 00:27:38
URL: http://gammeldansken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0