Svar på kommentar

Till Anna-Lena;
Haha! Han älskar ju rosa och guld :PDet är inte synd om honom, han var säkert jättestolt!  Du har en liten gayhund! Mohahahaha!


--
Idag har jag varit i västerås heela dagen, trodde att det skulle bli en snabbvisit men det blev det inte..  Hoppas att jag kan åka hem till Jesper och Anna en stund idag också. Imorgon ska jag nämligen till sjukhuset i västerås i fem timmar på allergiutredning, de ska pricktesta min arm.. Jag som hatar sprutor och nålar, i alla fall när de ska in i mig :P  Det är mycket bättre att ge sprutor.. Fast det är rätt obehagligt det med.. Tänk om man skulle sticka fel liksom?!
Ska i alla fall försöka åka hem till Jesper och Anna snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0