efter ett längre besök i diket är jag på väg igen!

det börjar kännas som att allting löser sig nu, jag mår otroligt mycket bättre än vad jag gjorde i helgen! helt otroligt vad fort det går! de senaste månaderna har jag varit extremt deppig och sprängfylld av ångest.. kom knappt upp ur sängen och allt jag var tvungen att göra kändes tungt och tråkigt.. nu släpper allt sånt taget om mig och ramlar av, allt som tidigare kändes tungt känns som en möjlighet och hela jag känns som om jag bubblar!

Jag var hem till Jesper och Anna idag, fan vad jag har saknat dem! det var en helt otrolig känsla att sitta där hemma igen tillsammans med Anna och Sanna och snacka och bara vara sig själv.. deras små pluttar var ju helt underbara också! så söta!

Det här har verkligen varit en helt underbar dag och det känns som att morgondagen nog kan bli ännu bättre!
Carin is back! in pink :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0