En produktiv dag!

Idag har jag (precis som igår och förra veckan) varit hemma hos Jesper och Anna! Jag och Anna slog ner stolparna till hungården, satte upp hönsnät under altanen (så att småtjejerna inte kan springa under den), fixade en ram med nät till fönstret hos duvorna och städade av altanen! Allt gick skitbra och det blev skitsnyggt alltihopa! Tyvärr var jag dum nog att inte fota..
Hundarna har självklart varit med hela dagen och imorse hade Uffe inte velat gå upp förrän Anna formligen drog ut honom så att han skulle kissa! Tror hundarna blir riktigt trötta av att vara med!
När vi gick in vid sex tiden och vi givit dem mat däckade allihopa i köket, de ställde sig inte ens upp när jag gick hemåt! Slut på energi verkar det som :D

Det är så skönt att både få allt gjort och dessutom verkligen trötta ut hundarna samtidigt! Vackert!

(Jesper och Anna-Lenas nät, telefon och tv är nere.. Antennkabeln gick av idag så vi hoppas på att de vill komma och fixa det snart..)

Love ya!


Alla bilder är från sommaren 2008












Kan inte hjälpa det! måste bara ha med den här bilden :p jag vet att jag är tjatig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0