Min blogg

De flesta som läser den här bloggen har väl läst om Skipper och hans ägare nu, och hela den historien som äntligen tog slut för någon månad sen.. Efter mer än fem års krångel..

Nu är det så att hon som hade Skipper har börjat krångla nu igen och hon ska anmäla mig eller Jesper och Anna?! Det är för förtal i alla fall..
Hon har fått för sig att den här bloggen på något sätt är en del av Jesper och Annas hemsida. Nu vill jag bara reda ut det där och berätta för henne (eftersom att hon läser bloggen) att den här bloggen absolut inte är en del av Kennel Nei's hemsida, den här bloggen är just bara en blogg och visst finns det en länk från Kennel Nei's hemsida som öppnas i samma fönster om du öppnar just den länken men det är en helt annan sida och det skulle bli samma sak om det hade varit en länk till Jordbruksverkets hemsida, skk's hemsida eller vilken sida som helst.

När man skapar en länk kan man oftast välja om man vill öpnna den i ett annat fönster eller inte. Anna-Lena har alltså bara valt att öppna länken till min hemsida i samma fönster som det du har sen tidigare..

Här är skillnaden..

Länk i samma fönster Här

Länk i nytt fönster Här

Men i alla fall så ligger min blogg och Kennel nei's hemsida på helt olika servrar och domäner och jag vet inte ens om det går att få så att de skulle kunna bli samma sida. Det är jag i alla fall inte intresserad av, det här är min blogg och ingen annans!

Det råkade bara bli så att jag har hamnat på praktik hos Jesper och Anna och sen liksom bara stannat.. När jag fick reda på att Elin skulle få valpar tipsade Liv mig om att skaffa en blogg och jag ville prova på att ha en blogg i alla fall.. Och sen har det liksom bara blivit att jag har tyckt att det är roligt och fortsatt..

Att jag ens har bloggen är självklart också eftersom att Jesper och Anna tycker att det är okej att jag skriver om deras hundar och för att jag får vara där för hundarna. Om Elin inte hade velat ha mig där vid valpningen t.ex. så hade jag gått hem igen. Det ska funka för alla annar skiter jag i det. Det får aldrig bli jobbigt eller obehagligt för någon.

Och du Ritva, det är bara att du kommer efter mig. Jag är den enda som har skrivit om dig och lagt upp bild på dig. Men du får helt enkelt skylla dig själv när du är så förbannat dum och blåser folk på både hundar och pengar och sen dessutom missköter de stackars hundarna.
Och det kan du aldrig komma till mig och säga att du inte har gjort, jag har sett hundarna. Det är inte meningen att en hund ska behöva ha frätskadot på snoppen! Om man skaffar en långhårig hund som ska trimmas så måste man också göra det annars är det vanvård, och med tanke på den lilla hundens reaktion när vi skulle klippa bort tovorna som var fulla av urin så var det också djurplågeri, han hade för i helvete öppna sår på förhuden!

Men det är bara att komma efter mig, du kommer ändå aldrig komma nån vart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0