Ursäkta..

Ja, ni får ursäkta att det blev ganska mycket information samtidigt men jag kom på att jag nog kanske vill ha ut artiklarna på bloggen med, men ni hittar ju dem på kategorin "Mina artiklar" så ni måste ju inte nödvändigtvis läsa alla direkt :P

Och så vill jag också skriva att jag verkligen är ledsen för översättningen som blir när google översätter bloggen till engelska, men jag tycker samtidigt att det är bättre än att den bara finns på svenska.. Och jag vill poängtera att det inte är jag som översätter! (Jag är inte helt kass på engenska :P)

Om ni t.ex. kollar på inlägget om att vi ändå ska sälja Svea så ser ni att Stig som är köparen självklart inte heter Path :P Det blir helt fel på översättningen ibland..

Kommentarer
Postat av: Hannes und Susanne Gundacker

Hello Carin !

You`re right, that is a whole lot of information..., and sometimes the translation doesn`t seem to work...

But !!! this is a very interesting and exciting story about Elin and her puppies ! Reading about all your emotions makes it possible to feel as if we were there .... thank you for that !

We are sorry that there is no puppy left for you - I think you would be a very good owner and give a puppy a nice home !

Best wishes to you and the new owners of the puppies !

Hannes and Susanne

2009-04-24 @ 12:03:48
Postat av: bambi

Hej Carin! Vi har ganska mycket inplanerat nu när vi är Västerås så det skulle bara en kort visit. Vi kommer hellre och stannar lite längre, kanske nästa helg eller helgen efter? Hälsa alla! Kram kram!

2009-04-24 @ 12:31:04
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: fia

haha path :P

2009-04-26 @ 09:24:31
URL: http://fcukitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0