Pluttisar

Idag åkte jag förbi hemma hos Jesper och Anna för att hälsa på en stund.. Jesper var och levererade en valp till Österrike, men Anna och Sanna var hemma.. De här valparna är definitivt mer energiska än Elins, de är riktiga små monster :D Underbara och helt otroligt sociala!

Jag vet att det har varit riktigt dåligt med uppdateringar länge nu, men jag har både varit sjuk och har heller ingen lust och ork för att blogga.. Tidigare längade jag tills jag kunde uppdatera igen.. Det gör jag inte längre och det känns inte roligt att tvinga mig själv, det är inte meningen..

Jag kommer att uppdatera igen men jag vet inte när..















Bilderna är tagna efter att valparna varit ute (innan jag kom dit) och efter mer än en timmes lek med mig efter det :P


Kommentarer
Postat av: Hannes and Susanne

Hello Carin !

Its good to hear from you again - we hope you are well now (summer is not the time to fall ill;)). Tilde has arrived in her new home in Austria and is exploring the house and garden by now (interrupted by nap attacks and breaks to eat of course). By now Zita should be at her new home as well (hard work for Jesper these days..)

So many greetings to you and thanks you for keeping us in touch with the other puppies !

I`ll send pictures or short movies to Anna-Lena few times a week, if you like, I`ll send you some as well, just tell me.

Stay healthy and many greetings to you

Hannes and Susanne

2009-08-14 @ 17:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0