3 dagar kvar!

Det känns så konstigt att det är så kort tid kvar för det är en del grejer man fortfarande måste hinna med.. Jag måste i alla fall plugga lite mer på allt man bör veta.. Och så är det en hel del jag måste hinna göra i huset..
Ska i alla fall hem till Jepser och Anna idag en stund, jag och min pojkvän gjorde smörgåstårta igår så det finns en massa brödkanter kvar till hundarna..

Lena vill veta mer inför valpningen, och jag tycker nog att man måste börja plugga det här ganska tidigt så att man minns det.. Det är otroligt viktig information! Det är ju inte så smidigt att behöva sitta och leta i böcker när det väl kommer upp ett problem..


Här är Lena med sin lilla GDH Einar, de tränar apportering på klubbträffen.

Kommentarer
Postat av: Lena

:-) Nämen titta, där är ju vi! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0