Fixar och leker..

Jag frågade tidigare min moster tidigare idag om en sida där man kan sitta och fixa lite annorlunda bilder.. Hon skickade adressen och nu har jag lekt lite men det fanns inte så mycket roligt, utan det var just polaroidgrejen jag gillade mest.


Jag vet inte än att det blir som det står på bilden men det är knappast troligt att det blir på något annat sätt heller..

Gjorde den här lite snabbt och den är verkligen inte perfekt, men nu är jag trött och orkar helt enkelt inte greja mer, ville mest bara prova på lite..

Kommentarer
Postat av: Jytte Ruwald

Tusind tusind tak :o)

Hvor ER hun FIN !

Vi glæder os HELT VILDT til at få hende med hjem !!!



Nova, vores lille stjerne - HURRA :o)

Stort Knus

Jytte og familie og gammelfarmor Maja

2009-02-28 @ 09:59:21
Postat av: Elsa

heej! vad hette programmet? gud va kul med valpar! grattis grattis! <3

2009-03-01 @ 21:58:58
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0