Första utkastet till artikeln klar

Nu har jag skrivit tre och en halv sida om hur det kommer sig att jag hamnade hos Kennel Nei's på praktik 2007 och sen vägen därifrån till igår när valpningen var klar.
Nu ska jag borsta tänderna, kolla till valparna i smyg och sen lägga mig och försöka sova till Jespers snarkningar.
Det går nog ganska snabbt att somna nu även om han snarkar, nu är jag trött både fysiskt och psykiskt.
 Valpningar är mer påfrestande än man tror.
Jag ska ordna till stavningen i inläggen imorgon också, har varit så trött och eller stressad att jag helt enkelt inte sett det men nu såg jag ett fel i ett tidgare inlägg i alla fall..

Tack för alla grattis och lyckönskningar!

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Lisa

Återigen, en rolig blogg. Ge inte upp bloggandet, nu måste vi ju få följa de små valparna bli stora =)

2009-02-27 @ 10:24:33
URL: http://www.freewebs.com/lagottoarwen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0