Inget mer virus

Nu har jag fixat iordning datorn och jag tror inte att jag förlorade så mycket, alla gamla skolarbeten ligger uppe på skydriven på hotmailen, alla bilder sparade jag på USB minnen och även en del musik.. Fick plats med nästan all Winnerbäck i alla fall, och det andra är ju inte så viktigt.. :P Nu måste jag bara installera om mina kameror, det enda problemet är att webcamen ligger hos Jesper och Anna.. Måste hämta den imorgon eller åka dit med datorn.. Det är helt otroligt skönt att ha bärbar, den är så lätt att bara ta med sig!

Fick nyss en kommentar ifrån Anna-Lena där hon sade att Elins temp fortfarande är normal, så det blir nog inga valpar inatt som jag trodde.. Valpisarna rör i alla fall på sig som galningar där inne, Elin låg i mitt knä tidigare idag och det bubblade i hela magen på henne.. Det kommer nog vara riktigt aktiva och roliga valpar (:
Bilderna jag tog idag ligger i Anna-Lenas kamera, hade lite bråttom när de kom hem.. Var tvungen att åka till huset och greja så det blev aldrig att jag skickade in bilderna på datorn.. Sorry.. Ska i alla fall över dit imorgon så då tar jag kort i alla fall, med min kamera som jag hämtat nu.

Anna-Lena berättade också att Elin bäddar som bara den nu också..
Nu är det nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0