Mer info kommer snart

Både igår och idag har jag suttit och skrivit en del på fakta om valpningen, problematik och olika sjukdomar osv.. Jag kom på att det kommer jag ju inte ha tid med när det väl är dags att lägga ut den informationen! Då kommer jag att vara upptagen med valparna och allt sånt.. Tänkte bara berätta att det inte står helt stilla med bloggandet, det syns bara inte än. Informationen har jag hittat i den tidigare nämda valpningsboken, SKKs hemsida och ifrån egna anteckningar från skolan. Tack Antia Hildensjö (min djursjukvårdslärare) leg. veterinär för allt du lärde mig under de helt underbara lektioner jag hade med dig!
Det var riktigt häftigt när jag satt och läste för jag kände igen allt och kunde säga vissa sjukdomars namn utan att titta efter.

Jag fick också mail av Triztans husse Hans med en massa bilder på Triztan! Vad glad jag blev! Det är så tråkigt att ha så få bilder på Triztan som jag haft tidigare för det gör liksom att han inte får lika stor plats i bloggen och det tycker jag är orättvist!


På bilden: Triztan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0