Ut och röja idag igen?

idag är verkligen en vacker dag! Solen skiner för fulla muggar och jag vill ut i den snöbeklädda skogen!
Jag hoppas Anna och Jesper också vill ut, annars måste jag ju sno deras hundar. I alla fall så ska jag springa över till dem nu och se vad som är på gång där hemma.. Ska kanske visa dem huset också om de har lust.

Hm.. jag har nog inte berättat det här förresten.. Min mor har nyligen köpt ett hus som vi renoverar för fullt just nu, men det börjar närma sig inflyttning och de har aldrig ens sett insidan av vårat underbara hus. Det känns egentligen lite konstigt eftersom att de ändå är mina närmaste vänner.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Halloj Carin!

Det är nu ca 2 minuter sen du gick ut genom dörren och jag vill bara tacka för en härlig tur i det soliga vädret. Måste ochså tala om att jag med spänning följer med i bloggen. Du skriver så bra och intressanta saker hela tiden.



Kramar

Anna-Lena & (o)djuren

2009-02-09 @ 16:33:02
URL: http://www.kennelneis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0