Ännu mer bilder!


Glömde nästan att lägg upp bilden på den helt underbara gamla ladugården


Uffe är till vänster och Nikki till höger


Som jag sagt många gånger tidigare; myycket snö!


Anna med hundarna


Nickedockan


Vid vattnet


Ån


Det blev ett helt underbart ljus på den här bilden, gillar den verkligen


Nikki är tokig och vågar sig ut på isen,
och självklart bryr hon sig inte om man säger åt henne att inte vara där


Det är helt otroligt vad vacker naturen är när man bara öppnar ögonen och ser efter!


Gräva är tydligen roligt


Mycket roligt


Och att nosa i hålet man grävt är tydligen ännu roligare!


Nooosa


Uffe

Jag och Anna-Lena pratade om valpar igen idag, och det verkar som att Nikki ska bli inseminerad nästa gång hon löper. Jag vet inte om något är säkert än men det har tydligen pratats om det i alla fall :D 

Kommentarer
Postat av: Lena

Men åh, tänk om man hade den där ladugården!!

Antar att vi hade fått lov att bygga en skejtramp i någon avdelning. Å så en garagedel, och en del för mina islandshästar....suck.. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0