Utveckling

Jag var hemma hos Jesper och Anna igår, var ute en stund med hundarna i trädgården och skottade lite.. Ville inte riktigt gå på en promenad eller släppa dem för då kan jag ju inte ta med Elin. Uffe har varit lite hårdhänt mot Elin nu ett tag, det kanske kan alltid är men nu märker man det eftersom att man är så rädd om valparna.. I alla fall så var vi ute och lekte och grejade en bra stund, och det märks verkligen att Elin inte har långt kvar nu. Här i krokarna nu börjar pälsen växa på de små och det känns verkligen otroligt häftigt att man har dokumenterat sånt som när pälsen börjar växa! Jag måste bara få säga tack till den/de personer som kollade upp det för det är riktigt roligt att veta sånt om de små krabaterna!

När jag var hemma hos Jesper och Anna pratade vi igen om att behålla en valp.. *trummvirvel* och det verkar som att de ska behålla en liten sötis! De är väl lite mer petiga med vilken valp de ska ha eftersom att den ska gå i avel, men om det finns en sötis de vill ha så behåller de nog en..

Två och en halv vecka kvar nu och Elin är redan jättestor, jag undrar hur hon kommer att se ut den sista veckan. Jag lovar att jag ska ta måånga kort och lägga upp dem här! Glömde kameran när jag var där igår men jag tar kort nästa gång..

De ska nog byta foder nu, tidigare har de fått precept men sen de bytte recept har hundarna börjat fisa väldigt mycket och det är ju verkligen inte bra..

Ska sova nu.
Over and out!



På bilden är jag och Elins syster Emma (det heter hon i stamtavlan, annars kallas hon Stella) innan ett viltspår 2007.

Kommentarer
Postat av: Lena

Aha, det är inte bara min dansk som fiser nåt otroligt av just den maten, alltså! ;)

2009-02-09 @ 10:48:14
Postat av: Carin

Nej, det är helt otroligt vad de fiser av den, speciellt Elin just nu :P Tror de skulle byta tillbaka till royal.

2009-02-09 @ 13:30:42
URL: http://gammeldansken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0