Vart är sommaren?!

Jag måste verkligen säga att den här sommaren är en riktig besvikelse! Jag vill ha stekande sol och sköna ljumma kvällar, inte regn och mörka moln..

Jag hoppas verkligen att nästa helg blir bättre än den här, men jag kommer nog att ta med mig mycket kläder så att man slipper gå runt i regndränkta tunga kläder en hel helg.. Det ska bli så roligt att träffa alla igen, både två och fyrbenta..




Jag var in på Jesper och Annas hemsida för några dagar sen och kollade in galleriet, Anna tog en del bilder på mig tillsammans med valparna förra gången jag var där.. Kolla in deras galleri Här!




Kommentarer
Postat av: Lena

Jag längtar också, och hoppas på bättre väder!!

Skipper tycker inte om när vattnet kommer ovanifrån. Bättre att slänga sig i sjön :)



I morron får ni hålla tummarna för oss :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0