En dag kvar..?

Jag hoppas att det är dagen innan nu.. Jag vill att det blir valpar imorgon (: Annars måste jag krångla med jobbet och det känns jobbigt och lite onödigt.. Fast jag skulle ju självklart göra det för att inte missa nåt :P

Jag var hemma hos Jesper och Anna idag, fast mest av allt umgicks jag faktiskt med Sanna knasigt nog.. Det kändes riktigt najs att umgås med någon mer i min ålder.. Det gör jag nästan aldrig numera..
Och Sanna är riktigt lätt att umgås med, hon är en sån person som jag verkligen trivs med..

Vi åkte ut med Uffe och Elin och lät dem rusa av sig ordentligt, det var riktigt najs både för hundarna och för mig.. Jag och Sanna snackade hela tiden medan vi gick.. Jag tänkte dock inte på att ta med kameran illa nog.. För det var riktigt fint ute och hundarna är så fina tillsammans med allt det gröna.. När de är i riktig action..

Men jag hade i alla fall kameran med till Jesper och Anna så det blev några bilder på Nikkis mage..






Kommentarer
Postat av: Lena

Vi väntar nyfiket på hur det går i valplådan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0