Fler bilder..

Som jag sade tidigare så finns bilderna från strömsholm och resan hem på www.KennelNeis.com inne i galleriet..
Det är bara så roligt att ha kort som jag själv inte har tagit med på bloggen.. När jag har tagit korten är jag ju aldrig med på dem, och det kan faktiskt vara roligt att det syns att jag också gör något.. Att jag också är med och hjälper till.. Annars verkar det ju bara som att jag står bredvid och tar kort eller filmar :P

De här bilderna har Anna-Lena tagt.

Det är ju tur att de har stor bil nu.. Det var inte ens trångt och då låg jag ju ner :P


Nikki var jätteduktig och höll sig väldigt lugn i bilen..


Jag var mindre lugn, ville inte att hon skulle föda en valp i bilen medan vi fortfarande var på motorvägen :P




Kommentarer
Postat av: Lena

Det ser verkligen proffsigt ut när du sitter med Nikki i bilen. Klädd för att jobba liksom ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0