Småsegt..

Nu börjar det bli lite tråkigt att sitta och vänta.. Nikkis temp fladdrar så det är ju liksom igång kan man säga, men det händer ingenting, hon har droppat lite vatten lite tidigare och gått och bäddat lite också.. Men annars händer det inte alls mycket, just nu ligger hon bara och sover.. Det är lite jobbigt för hela tiden är jag nervös över mitt jobb som jag måste åka till imorgon.. Jag hade ju inte direkt trott att det skulle dra ut på tiden så här länge..

Men det känns som att den här valpningen kommer att gå snabbt när den väl kommer igång av nån anledning.. Jag vet inte riktigt varför men det är en känsla jag har.. Det skulle vara perfekt om hon ville dra igång imorgon klockan tolv, då kommer jag att hinna jobba klart och komma hem och dessutom ha lite tid över.. Antingen det eller så får hon fan ta och dra igång snart! Jag vill inte missa varken valpningen eller jobbet ju!


Elin med sin första lilla valp (Mozart).

Kommentarer
Postat av: Lena

Marcus påstår att det är på gång nu, så ni får vara vakna i natt ;)

Ser fram emot att få se bilder på nyfödingarna i morgon då.



Lycka till och kramar till världens bästa Nikki!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0