Update

Jag har ångest över att jag inte varit där på så länge.. saknar alla hundarna och självklart Jesper, Anna och Sannas sällskap.. Vill titta på Nikkis mage och Annas nya fåglar..

Jag längtar verkligen tills valparna kommer men samtidigt har jag inte haft ork att hålla koll och uppdatera er, nu känns det illa att jag har varit så dum och inte dokumenterat den här kullen också.. Upplevelsen blir så mycket bättre när man har tänkt på allt som händer med de små liven där inne och funderat på hur utvecklade de är..
Nu är det nära och nästa helg kommer jag nog att nästan bo hos Jesper och Anna om de bara orkar med mig.. Det känns som ett svek att jag inte har varit där och åtminstonde försökt att hjälpa till med nåt.. Samtidigt vill jag ju inte störa nu när Anna äntligen har sin Sanna hemma.. Jag har faktiskt saknat Sanna måste jag säga..
Vi var riktigt bra vänner förut och jag inser nu hur mycket hon betydde för mig, hon var en riktigt bra vän och jag hoppas att vi kan bli bra vänner igen..

Förlåt för allt om mig.. Men det kommer mer om hundarna och då speciellt Nikki senare..
Massor med kramar på er!



Snart är det Nikkis tur! :D
Nästa helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0