20 dagar

Innan jag säger någonting annat så måste jag bara svara på en anonym kommentar jag fick idag.

Till anonym;
Det är knappast så att pengarna springer till mig, jag är arbetslös sedan i maj. Jag hade arbete en kortare period i december men det blev knappast nägra större pengar av det. Det är just därför jag behöver sådant som free-food och gratiskläder. Dessutom har min mor just köpt hus och helrenoverat det. Det är ett ständigt utflöde av pengar.

Över till något roligare, nämligen valpisar!


Sömnigt värre


Nova på öpptäcktsfärd


Nova på öpptäcktsfärd


Nova på öpptäcktsfärd


Nova på öpptäcktsfärd, kanske inte så smart att vara i närheten av mina fötter :P


Nova på öpptäcktsfärd


Klättring


Och sen var det matdags


Maat!


Och sen tugga lite på varandra efter maten


Tugg tugg


Bebisarna


Här ser man verkligen hur prickiga valparna blivit nu, när de var nyfödda hade de bara de större fläckarna


Jag hade jättesvårt att åka ifrån Jesper och Anna idag, ville inte lämna valparna.. De är ju så söta!


Valparna är ju så söta!


Sötnosarna


Och femman var på öpptäcktsfärd han med


Sömntutor


Tugg tugg

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Det var ju jag som var" anonym". Fast jag var inte anonym när jag skerv inlägget, jag vet inte varför det inte fanns med någon avsändare (fast jag är ju lite hemlig såklart ;o)...) Dessutom vad det en liten ;0) i slutet av att pengarna springer efter dig, och så skrev jag något i stil med ..."nej, skämt åsido, du är verkligen väl värd vinsten"...



Kram från anonyma Anna-Lena (som hoppas slippa vara anonym mer)

2009-03-19 @ 11:32:58
URL: http://www.kennelneis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0