Dagens promenad

Idag när jag gått upp och ätit frukost och sådant ringde jag Anna för att fråga om hon hade lust med en promenad ute i det blåsiga och snöiga vädret.. Det ville hon så jag gick över för att hälsa på och gå på promenad och släppa hundarna.


Uffe och Nikki fick följa med ut och Elin stannade hemma med bebisarna


Uffe


Äter snö..


Springer som galningar..


Sen kom vi ner till vattnet, och det syns att våren så sakta är på väg


Det är verkligen vackert!


Uffe landar efter ett språng


Det syns verkligen att det är jobbigt att springa i den djupa snön



Den sista bilden är till Lena, här har du din ladugård i snöstorm :P

Kommentarer
Postat av: Lena

Även i snöstorm, lika vacker :) Nästan ännu vackrare faktiskt. Tänk att få pyssla omkring där medan stormen viner utanför. Kossor som tuggar och små lamm som buffar på sina mammor. Varm lukt av koskit och hö. Några katter som stryker runt benen och en trogen GammelDansk ständigt vid min sida.

Hm.....jag är där, hör du väl ;)

Postat av: Catta och Saxe

Om ni tycker det där är djupsnö och snöstorm kan ni inte ha varit långt norrut hehehe :) Nä skojar bara, vilka jättefina och stämningsfulla foton.

2009-03-11 @ 19:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0