De närmaste dagarna

Jag ska flytta nu i helgen, det är helt säkert nu så jag kommer inte hinna uppdatera så mycket. Jag ska fråga Anna om hon skulle vilja gå in på bloggen och uppdatera lite.. Vi får helt eknelt se vad som händer, jag kanske hinner hälsa på en liten stund hos Jesper och Anna någon dag i helgen i alla fall..
Ni får förlåta mig för dåligt med uppdateringar.. Jag får väl överkompensera i nästa vecka istället kanske :P
Men vi hörs, jag ska göra det jag kan.
Kram!

Uppdatering
Till Lena.
Huset ligger i samma byhåla som jag bott i tidigare men ja, jag flyttar lite längre ifrån Jesper och Anna.. Nu kommer det att ta ca 20 minuter att gå hem till dem istället för 5.. Men jag kommer oftare att ha tillgång till bil eftersom att det här huset ligger närmare mors jobb så hon kommer att gå dit.


Kommentarer
Postat av: Lena

Ha så trevligt med flytt, då :)

Flyttar du längre ifrån Anna-Lena och Jesper nu?



Här väntar hockey i kväll. Halva familjen ska på matchen i Leksand. Ingen är särskilt jätte-intresserad, men har man fått biljetterna gratis, så måste man väl ;)

Själv ska jag kura i soffan tillsammans med Lilleman. Trevlig helg!

Postat av: Jytte Ruwald

Halløj Carin !

Håber, at du stadig - dog uden at få stress - kan putte bileder og spændende information ind på din blogg, nu selv om du skal flytte !!

Det er ikke eet billed for meget !!! :o). Det er SÅ dejligt med mange billeder - og tusind tak endnu engang for de kære billeder af Nova også!!!

Go `arbejdslyst med at flytte !

Knus fra Jytte

Hils Anna Lena, Jesper, NOVA og alle de andre fire-benede :o)

2009-03-13 @ 18:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0