En fråga

Jag fick en fråga om vilket program jag använde när jag fixade med bilden på Nova.
Man går in på picnik.com och där laddar man upp bilden man vill göra om och alla verktyg finns där. Det är gratis och man behöver inte ens vara medlem!

Fick också lite svar om vilket namn nummer 7 ska ha, Java eller Svea.
Tack för att ni röstar!
Jag gillar verkligen Java och det skulle passa riktigt bra och det fungerar också att ha som hundnamn eftersom att det är kort och det är heller inte ett namn som det är svårt att ryta ut.
Svea skulle vara roligt eftersom att det är den första kullen efter svenskfödda föräldrar..

Fortsätt rösta, för vi har väldigt svårt att bestämma oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0