Funderar..

Jag fick tidigare idag ett mail från Jytte nere i danmark, och ja började nu att fundera lite..
Jag började tänka på att jag aldrig träffat eller pratat henne och heller aldrig sett en bild av henne.
Men ändå tycker jag mycket om henne, hon verkar alltid så glad och är alltid trevlig och snäll.
Jag brukar inte börja gilla människor jag har haft så lite kontakt med så det känns lite konstigt och annorlunda, nog för att man alltid får en uppfattning om vad för typ av person det är man pratar med.. Ja, jag vet inte riktigt.. Det spelar väl inte så stor roll heller men det är ändå ganska otroligt att jag alltid fått en så positiv uppfattning av de som har GammelDansk.. Jag har bara en enda gång haft problem med en ägare av GDH och det är ju knappast mycket med tanke på hur många jag träffat och hur jättemycket jag tycker om de andra.

Ett trevligare gäng människor än det som var på klubbträffen är det nog svårt att hitta, och jag förstår inte att det är möjligt att det är så många som vill vara så involverade i klubben och andra saker.

Ska sova nu, Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0