Postpaket (:

Igår fick jag ett paket med posten, det innehöll 250visitkort, en visitkortshållare, en t-shirt, en stämpel, en bilmagnet och en penna. Alla med reklam om Kennel Nei's. Jag tyckte att de behövde nya visitkort nu när de bytt telefonnummer och jag funderar även på att fixa egna bara med bloggadressen och lite information om vad den handlar om.
Bloggen ger ju mer insyn om hur det är att ha GammelDansk, och med helt ärliga ord som inte har något med att sälja valpar att göra. Kenneln går ju självklart reklam, även om kennel Nei's hemsida inte är så speciellt reklamfylld.




Framsidan av t-shirten


Jag vet inte riktigt vad Jesper och Anna tycker om att det står Kennel Nei's vid en döskalle men jag ville ha något som passade mig också..


Baksidan av t-shitren


Gillar inte riktigt den här magneten, den känns så stel men pennan är fin och dessutom var allt i paketet gratis och bara runt 100kr i frakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0