Små tjockisar!

Bebisarna är så tjocka nu! Men de är såå söta när de är så där tjocka!
Både Nova och nummer 5 har varit uppe och gått litegrann idag och femman satt också upp idag! Det börjar verkligen hända grejer nu! Snart öppnar de ögonen och sen efter det går det snabbt!
Det är så roligt att kunna följa valparna så noga och att få vara med så mycket, det är egentligen ganska konstigt att Elin accepterar mig så mycket nu.
Nog för att jag varit där vansinnigt mycket under de senaste två åren men under den tiden har jag faktiskt inte givit Elin så mycket uppmärksamhet.. Hon har liksom aldrig velat ha uppmärksamhet så som de andra, hon har alltid varit i bakgrunden och det har alltid verkat som att hon har velat ha det så också.
Hon har blivit mer benägen att söka uppmärksamhet nu sen hon blev dräktig och jag tycker det känns ganska bra, hon är så lagom. Hon är aldrig för på men hon är heller inte tråkig och bara sitter där bredvid.. Hon är helt underbar!






























Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tänkte skriva en kommentar, igår, om att dde ser ut som små grisar. Men jag vågade inte skriva så ;) Men visst är de tjocka och lite grisgulliga?

Jag kan föreställa mig hur mjuka de är och hur hårda de där magarna är efter en stunds diande.

Du är verkligen en lyckost som får mysa med dem :)



Nä, åter till mina studier...suck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0