Valpisarna idag (:

Ska ta mer bilder imorgon men jag fick några på dem idag i alla fall.. De sov mest när jag tog kort men på http://KennelNeis.com finns fler bilder och även filmer!


Elin med valparna


Deras små magar är så söta när de är så där grisrosa :D


En trött Nova


Nova igen


Ute på promenad i vårvädret


Promenad


På väg mot brevlådan


I det gula huset bodde jag tidigare.. Ganska stort!


Det syns inte, men det forsade vatten! Snön smälte som bara den idag..


Anna tog kort på mig och hundarna


På väg tillbaka


Det där huset är bra fint alltså! Jag gillar det verkligen..


På väg tillbaka


Kennel Nei's


Tillbaka hemma


Nikki står och ser ut över sitt territorium


Uffe


Nikki och Elin


Valparna


Valparna

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Stackars Uffe som fick visa sig ute i ROSA koppel!

2009-03-18 @ 13:33:42
URL: http://www.kennelneis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0