Besökt Jesper och Anna

idag åkte jag hem till Jesper och Anna och hälsade på en stund.. Anna var nyfiken på vem B är så jag berättade litegrann om det.. det är så skönt att komma hem till dem, det är som att komma hem.. nästan mer än att faktiskt komma hem :P här är det ju så tyst och ensamt nu också, så det är skönt att komma dit och ha folk och djur omkring sig igen.. valparna är helt otroligt söta, Wilda gör sig verkligen värd sitt namn och hon lyckades göra så att jag bet mig i kinden :P hon slog upp sitt huvud under min haka, väldigt skönt :P
Liva och Tindra är så pluttiga att det känns konstigt att de inte är så mycket yngre än Wilda är..
Jesper var mest ute och byggde voljärerna :P det blir skitsnyggt där ute!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0