Älskade små tuggiga valpar

Ett annat inlägg jag inte lagt upp, bara lagt som utkast :s Men nu lägger jag upp det iaf

Idag kom jag i alla fall iväg till Jesper och Anna en stund :D
Valparna är så gulliga nu och deras personligheter är så tydliga nu! Men de är nog tuggigare nu än någonsin och idag lyckades de tugga sönder mitt skin för första gången, det blev en liten prick på tummen bara och jag blev nästan lite stolt för att de är så starka :P
Det spelar ingen roll för mig om de tuggar på mig utan jag vill bara se deras framsteg och blir så glad varje gång jag märker att de kan något nytt. De är mycket mycket duktigare på att säga till när de behöver ut och de lyssnar mycket bättre när man ropar på dem. De springer självklart snabbare och smidigare nu också..

Uffe är riktigt snäll mot valparna nu, han är inte rädd för dem längre utan han låter dem göra nästan vad som helst istället, Anna sade att nu måste man nästan skydda Uffe istället. Valparna hade hängt i hand öron när de var ute förut och han sade ingenting, det är helt otroligt med tanke på att han har livrädd för dem för bara någon vecka sedan och morrade så fort de kom i närheten.. Men då var de ju också många fler och man visste inte riktigt vart alla var hela tiden.



Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dej, önskar du hörde av dej kram

2009-10-10 @ 02:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0