Avsked..

Igår var jag upp till Stockholm och lämnade av min kära bror på arlanda.. Nu är han snart nere i sydamerika, ecuador.. Han blir borta i åtta månader och jag vet inte riktigt vad jag känner inför det.. Han behöver en riktig paus.. Efter cancer och evigt krångel är det skönt med miljöombyte.. Men jag är otroligt orolig för honom, han kommer ju vara helt ensam där nere och det kan hända så mycket.. Blää vad deppig man blir..
Längtar tills jag får åka och möta honom på arlanda igen.. Men det är så lång tid tills dess.

Älskade syskon..  (Carl och Nadja i Olso sommaren 08, innan Carl fick cancerbeskedet)



Älskade lilla storebror, jag och stora lillasyster.. (Samma dag som förra fotot..)


14 augusti 08, strömsholm med Winnerbäck på scenen.


Bror på väg upp till Kebnekaise för någon vecka sedan.


Samma bror, samma resa :P









Saknar dig redan.. Jag hatar när du åker.. Och älskar när du kommer hem!

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Hoppas verkligen att Calle kommer ha skoj där borta, men det är ju så länge han ska vara borta! Det var trevligt att ni tittade förbi igår!

2009-09-06 @ 18:00:42
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0