Bus och plask

Idag åkte jag hem till Jesper och Anna efter jobbet, det var kaosartat där hemma :P
Anna och Sanna var mitt inne i en total ommöblering (: Det var jätteroligt att träffa allihopa igen.. Det känns som att jag aldrig är där längre! Det är så mycket som ska göras här hemma hela tiden och så är min älskade soffa alldeles för skön :D


Jag lånade Wilda och tog med henne ut på en liten promenad.. Det var INTE lätt att ta kort på henne kan jag säga :P Hon var inte stilla en millisekund!





Hon ville inte gå i koppel.. hon ville springa :P





















































Hon verkar inte vara så pjoskig med vatten som gammel dansk hönsehund brukar kunna vara.. Hon plaskade runt som bara den i vattenbrynet :P Jag gick ut och lekte lite med henne i vattnet och det var faktiskt inte så kallt heller.. men det är ju skillnad om man ska bada, fötterna är inte så känsliga :P


























Kommentarer
Postat av: Jytte Ruwald

Åhh, hvor ER hun KÆR!!!- den lille Wilda

Det er som at se Nova fræse rundt...

Gammel Dansk Hønsehunde ER bare de kæreste, smukkeste og sjoveste hunde i HELE verden !!!! :D



Hiiiils - Knuuus

2009-09-11 @ 11:53:22
Postat av: xanthis

Wilda <3

2011-05-27 @ 14:52:29
URL: http://alexandramalen.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0