fortsättning på förra inlägget..

I onsdags, när jag plockade bären till vodkan bet något mig på vänster hälsena.. I fredags låg jag inne på akuten i några timmar för behandling av huggormsbett så den här helgen har det inte hänt mycket alls! Tur dock att det var den här helgen och inte nästa! Jag hade aldrig klarat 300års jubileumet på den där foten, nu är det mycket bättre och jag kan gå obehindrat igen, har dock ont i vänster arm efter stelkrampsspruta och ett snyggt blåmärke efter blodproven de tog.. Foten är fortfarande lite svullen och bettet är stenhårt men jag uppskattar verkligen att kunna gå igen :D


Natten till fredag, morgonen efter var det värre :P

Kommentarer
Postat av: Lena Halvars

Skönt att det gått bra och att foten mår bättre. Jag har alltid trott att man blir jättesjuk direkt av ett huggormsbett, men nu har jag läst på och det är sällan som en människa blir allvarligt skadad faktiskt. Men för den skull betyder det inte att jag är mindre rädd för dessa hemska varelser, tyvärr.

2010-08-02 @ 22:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0