Glömde ju!

Ja jag glömde ju att jag "förstört min kropp ännu mer" och att jag lovade er att ni skulle få se bilder..
Jag vet att jag är rätt galen, de flesta skulle nog kanske inte gå in och göra två tatueringar på impuls! Men det är roligt och verkligen ett minne för livet :P Det är ju liksom något man aldrig blir av med.
Men är inte det helt underbart? Att hela tiden bli påminnd om att man har haft skitkul och gjort helknasiga saker? Jag tycker i alla fall att det är ett shysst sätt att spendera tiden (;
Dessutom är min tatuerare helt grym på att rita så det finns inte mycket han ritar som man inte kan tänka sig resten av livet.. Det kliar alltid i fingrarna när man är där och det kan vara väldigt farligt för plånboken att hälsa på honom..
Han var dessutom helt underbar och hade ritat upp ett motiv jag hade bett om så helt impulsiv var inte den tatueringen i alla fall (;
Men den på skinkan var kanske lite mer oplanerad.. Även om jag hela tiden sagt att jag bara måste ha en tatuering för 13kr på skinkan..


Min kära woodoodocka nygjord :D



och mitt galna ölglas på rumpen.. ska färgläggas senare när jag har råd med det :P

Kommentarer
Postat av: El Baron Negro

Haha "helt grym på att rita" -då kanske du inte skulle ha lagt upp bild på ölglaset :D

2010-08-25 @ 23:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0