Fyra valpar.

Det blev fyra valpar! Den första var dödfödd men vi fick fyra som lever iaf, det var långt mellan varje valp och allt gick lugnt till. Jag var själv inte med under valpningen utan kom dit vid tiotiden igår på morgonen.
Men gårdagen var otroligt stressig så jag åkte därifrån redan vid fyra tiden för att hinna med allt som skulle göras..
Idag har jag och mor varit ute och handlat på oss julmat som borde räcka till tre hushåll ungefär.. :p (tur att vi har extra kylskåp!)









Två små tikar och två pluttiga pojkar :D
Jag ska åka över en stund senare ikväll och lämna julklappar och sånt.. Passar på att fota lite då också.
Måste säga att jag blev lite chockad igår när jag kom dit och såg valparna.. Hade glömt hur små de är!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilka små sötnosar! Vilket under egentligen, först har man en (förvisso dräktig) hund och några timmar senare ytterligare fyra små liv att ta hand om! Det är så man blir alldeles rörd... samtidigt är det ju så det ska vara. :)



God jul så länge!

// Evelina

2010-12-23 @ 19:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0