Sthlm hundmässa del 2

Idag var det lite lugnare på mässan, beror förmodligen på det hemska vädret! Jag hade verkligen ingen lust att sitta i bilen 4 timmar i snöstorm.. Men det är ju bara att ge sig iväg ändå..
Var uppe vid mässan lite senare idag eftersom att det var dåligt väglag, men det var skönt att vara framme och se att det var lite lugnare än dagen innan!

Det var mycket folk vid montern fram till runt 15 då det lugnade sig lite.. (Tillräckligt för att kunna gå ifrån 5 min och fota lite)  Jag försökte få i mig en macka vid 14 tiden och det var stört omöjligt, hann ta två tuggor och hade munnen full av macka när det kom mer folk som ville prata :p
mycket trevligt folk har varit och pratat, precis som igår.
Men den stora skillnaden iår är att de är mycket mer medvetna om vad en GDH är. Självklart kom frågan om de vaktar hönsen (:
De flesta verkar väldigt intresserade så det har varit riktigt roligt, trots tråkigt väder.. Tog även längre tid att ta sig hem nu på kvällen men var hemma lite efter 20..

Nu är jag verkligen slutkörd och vägrar göra mer än uppdatera bloggen här, sen blir det en date med kudden!

Här har ni dagen (eller eftermiddagen) i bilder..


En massa folk


Kan ni tänka er att det var lugnt där?


Även här ovanligt LITE folk..


Nästan tomt ju! (Jämfört med igår)





Bedömningen i ringarna avklarade (detta förklarar även att det var lite folk, kunde inte komma ifrån innan)


Men folk kom ändå och pratade ganska mycket (:


Svea var otroligt duktig båda dagarna, trodde inte hon skulle klara av trycket..
Det var första gången hon var med och två dagar är jobbigt för hundar som varit där förut också!


Sömnigt hos Bracco Italiano


Svea nyfiken (:


Trevligt med mycket uppmärksamhet :D





Hon är så lik Aussi och Elin! (mormor och mor)


Riktigt lugnt i montern! Man hinner sitta ner och allt!


Annika kom och hälsade på (: Hon hade jobbat i ringen innan.


Fastän han var riktigt trött vägrade Uffe lägga sig ner!


Anna (:


Jag råkade också bli med på bild (behöver en ny till hemsidan)




Har haft den bilden innan (2008 tror jag den är ifrån) Osminkad och jävlig :P


Mor --^


Dotter --^



Jag vill också passa på att hälsa alla riktigt God Jul! och Gott Nytt År!

Nu kommer det vara fullt upp med förberedelser inför valpning och sådant så vet inte om jag hinner lägga upp något innan jul, och kommer nog glömma bort att säga det då, för då är det bilder på valpar som gäller!

Imorgon blir det lugnt för mig och jag vägrar sätta mig i en bil överhuvudtaget, men på tisdag blir det ut med hundarna i skogen och köra slut på dem ordentligt så att de är trötta till valpningen som är beräknad till ONSDAG!!

Tack för en mycket trevlig helg allihopa som var där!
Nu ska jag krypa ner i sängen (:
Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0