Man får ingenting gjort!

I den här värmen går det fan inte att få någonting vettigt gjort! Mor ligger och solar nu men det är inte alls min melodi.
Just nu sitter jag i mitt tillfälliga sovrum och njuter :D Jag orkar nämligen inte med mitt sovrum på övervåningen så jag flyttade ner i källaren igår.



Nyss var det 30,5 grader inomhus och 32,5 i skuggan ute. På övervåningen då självklart, här är det svalt (:



Om någon timme är det telefonmöte, och det är väl ungefär det man orkar i den här värmen.. Självklart ska man inte klaga på värmen efter den vintern vi hade i år men man blir ju helt matt!
Igår var jag iväg med vänner och badade på kvällen, det var helt underbart att ligga där i det helt underbart svalkande vattnet och jag tror vi var där i nån timme..
I söndags hade jag med Elin och Wilda när vi åkte iväg och badade men de vill ju inte riktigt bada så mycket som jag vill :P


Var ute och fotade lite och åt en massa smultron för ett tag sen,
det luktar så otroligt gott med varma smultron :D



Osammanhängande och onödigt inlägg.. Men jag har varit kass på att ta med mig kamera när vi varit ut någonting med hundarna och det känns så dumt att inte uppdatera alls..
Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0